Dragon Dills
نوشته شده توسط : زپو

 Dragon Dills


Dragon Hills نام بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب می باشد که علاوه بر سیستم عامل اندروید، برای سیستم عامل IOS نیز عرضه شده است.

Dragon-Hills

ویژگی ها:

گیم پلی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیزقابلیت منهدم کردن بخش های مختلف زمین و کسانی که زیر آن پنهان شده اندقابلیت مبارزه کردن با رئیس های اپیزودهای مختلفدارا بودن قابلیت ارتقاء سلاح ها و مهارت هایادگیری بسیار آسان و ساده گیم پلی بازیقابلیت مقایسه امتیازات خودتان با دوستانتان

 

داستان بازی Dragon Hills در مورد شاهزاده خانمی است که در یک قصر و در منطقه ای دورافتاده زندانی شده است. وی تصمیم می گیرد که خودش از این منطقه فرار کند و بتواند از آن خارج شود. برای این کار، او با اژدهایی که در همان حوالی زندگی می کند و پرواز می کند دوست می شود. شاهزاده خانم از اژدها تقاضای کمک می کند و اژدها نیز به او کمک می کند تا از این منطقه خارج شود. شاهزاده سوار بر اژدها می شود و خواهان انتقام گرفتن از کسانی است که او را برای مدتی طولانی در این منطقه زندانی کرده اند. وسیله حمله شما در این بازی اندروید، همان اژدها می باشد که باید بتوانید با استفاده از آن دشمنان را نابود کنید. دشمنان شما در مناطق مختلفی نیز پنهان شده اند که باید به اژدها فرمان دهید تا آنها را نابود کند. تنها کسی که قادر به کنترل کردن اژدها می باشد، خود شما هستید و باید بتوانید در زمان مناسب از مهارت های اژدها استفاده کنید.

همانطور که از تصاویر اسکرین شات نیز می توانید مشاهده کنید، بازی Dragon Hills دارای محیطی بسیار جذاب و گرافیکی بسیار عالی می باشد. این بازی با گرافیک اچ دی عرضه شده است.

ما این بازی را برای شما هک کردیم


خرید و دانلود  Dragon Dills






:: برچسب‌ها: Dragon Hills ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: